کد خبر: ۱۲۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از اجرای پویش «طرح قربانگاه» در استان خبر داد و گفت: مردم استان می‌توانند با شرکت در این پویش، نذورات عید قربان را به دست نیازمندان هم‌استانی برسانند.

علی ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به آغاز پویش «طرح قربانگاه» هم‌زمان با سراسر کشور در استان اظهار داشت: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را در قالب پول نقد و یا دام از طریق کمیته امداد به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از انتشار ویروس کرونا، ذبح دام قربانی علاوه‌بر نظارت و با هماهنگی دامپزشکی همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام و به دست نیازمندان رسانده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه امکان مشارکت مردم در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است ادامه داد: این نهاد بر اساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده و به نیت افراد خیر اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی در میان نیازمندان می‌کند.

ملک‌پور با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد و 800 میلیون تومان نذورات مردم نیکوکار استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسانده شد گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد #18877 و یا به شماره کارت 6037991899904829 صندوق امداد ولایت واریز کنند.

وی بابیان اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت emdad.ir مراجعه کنند خاطرنشان کرد: محل قربانی در هر شهر، در مجاورت محل برگزاری نماز عید قربان برپا می‌شود.

انتهای پیام/7540/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار