کد خبر: ۱۲۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: نیروهای ۵ ایستگاه آتش‌نشانی جهت اطفا‌‌ی حریق ۲ آتش‌سوزی به محل حادثه اعزام شدند.

عنایت‌الله راهنورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی تماس‌های تلفنی دو مورد آتش‌سوزی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد اعلام شد که نیروهای آتش‌نشان سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد ادامه داد: آتش‌سوزی در مزرعه شهرکرد ساعت ۱۵ روز گذشته به سازمان اعلام و با وجود وزش باد شدید، حضور به موقع آتش‌نشانان به محل حادثه سبب شد تا از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: حریق مزارع آقواره چالشتر‌ یکی دیگر از حوادثی بود که شب گذشته ساعت یک و نیم بعد از نیمه شب اعلام و سریعا آتش‌نشان‌ها به محل اعزام شدند و عملیات اطفا‌‌ی حریق را انجام دادند.

راهنورد خاطرنشان کرد: با همکاری آتش‌نشانی شهرداری نافچ و کمک کشاورزان اطفا‌‌ی حریق ۴ هکتار (۴۰جریب‌) مزرعه گندم انجام شد.

وی با بیان اینکه جهت اطفا‌‌ی حریق مزارع شهرکرد کشاورزان همراهی لازم را با آتش‌نشانی داشته‌اند، اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌شود قبل از وقوع حوادث مسائل ایمنی را رعایت کنند تا دچار اینگونه حوادث نباشیم.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: سهل‌انگاری مردم علت اصلی بسیاری از آتش‌سوزی‌ها‌ است که باید همه ما به عنوان یک شهروند نسبت به این موضوع دقت و توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/68033

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار