کد خبر: ۱۲۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
معاون اداره کل امور مالیاتی لرستان مطرح کرد:
خرم آباد- معاون درآمدهای مالیاتی امور مالیاتی لرستان گفت: اجرای تبصره ماده ۱۰۰ و ارسال الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی مشاغل، هزینه‌های پرداخت مالیات برای مودی و وصول مالیات را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله صالحی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت زمانی مسئله تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم، تمام بخش‌ها را روی این موضوع متمرکز کرده‌ایم، اظهار داشت: سال گذشته ۷۱ درصد اظهارنامه‌های مالیاتی مشاغل گروه سوم را در اجرای تبصره ماده ۱۰۰ قطعی کردیم.

وی با بیان اینکه اجرای تبصره ماده ۱۰۰ و ارسال الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی مشاغل گروه دوم و سوم، هزینه‌های پرداخت مالیات برای مودی و وصول مالیات برای سازمان را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: با این روش و توافق، هزینه‌های جانبی پرداخت مالیات برای مودی به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

معاون درآمدهای مالیاتی امور مالیاتی لرستان با اشاره به اینکه بین ۸۰ تا ۸۵ درصد مالیات‌ها از ۲۰ تا ۲۵ درصد پرونده‌ها وصول می‌شود، گفت: اگر بخواهیم وقت و نیروی خود را درگیر ۸۰ درصد مودیان برای وصول ۲۰ درصد درآمدهای مالیاتی کنیم، یقیناً هزینه بالا می‌رود.

صالحی افزود: تبصره ماده ۱۰۰ یک قانون بُرد بُرد برای مودی مالیاتی و سازمان امور مالیاتی است و هزینه‌های رسیدگی به پرونده‌ها را کاهش می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار