کد خبر: ۱۲۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
استاندار قزوین با بیان اینکه نباید میان حرف مسؤولان و قیمت‌های کف بازار اختلاف وجود داشته باشد، اظهار کرد: مردم این اختلاف قیمت را از ما نمی‌پذیرند و از رفتارها و حرف‌های مسوولان با وجود این اختلاف‌ها ناراحت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان قزوین، گفت: مردم این اختلاف قیمت را از ما نمی‌پذیرند و از رفتارها و حرف‌های مسؤولان با وجود این اختلاف‌ها ناراحت می‌شوند.

وی افزود: اگر ما مسؤولان رفتاری را انجام دهیم که نگاه مردم به دولت، نظام و مسؤولان منفی شود، این خیانت است و باید با آن برخورد شود.

وی اضافه کرد: از همه مدیران انتظار داریم که مسؤولیت‌های خود را درست و دقیق اجرا نمایند و رفتاری نکنند که مردم به نظام بدبین شوند و برای خود مردم و کشور خسارت به بار آید.

استاندار با بیان اینکه بازرسی از اصناف و بازار جزو اصلی‌ترین وظیفه ما است، افزود: باید بازرسی‌ها بسیار جدی گرفته شود و نهادهای مسؤول ضمن تقویت نظارت‌ها گزارش عملکرد ارایه دهند.

این مسؤول با بیان اینکه نباید میان حرف مسؤولان و قیمت‌های کف بازار اختلاف وجود داشته باشد، افزود: مردم این اختلاف قیمت را از ما نمی‌پذیرند و از رفتارها و حرف‌های مسؤولان با وجود این اختلاف‌ها ناراحت می‌شوند.

وی افزود: باید حرفی را بزنیم که مردم در کف بازار آن را احساس کنند تا اعتماد مردم به نظام و مسؤولان بیشتر شود.

جمالی پور گفت: ما در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها قرار داریم و باید واقعیت‌ها را به مردم گفت تا از وضعیت کشور اطلاع داشته باشند.

استاندار افزود: البته این نیز پذیرفته نیست که یک محصول با چند قیمت در یک شهر ارایه شود و باید با افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها جلوی تخلفات را در این حوزه گرفت.

جمالی پور اضافه کرد: مردم از نابسامانی‌ها در بازار ناراحت می‌شوند و باید بازرسی در این حوزه ورود کرده و با دخیل کردن اتحادیه‌ها برای نظارت بر بازار ورود جدی تری داشته باشند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار