کد خبر: ۱۲۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
معاون استاندار سمنان:
آردان- معاون توسعه منابع انسانی استاندار سمنان گفت: رسیدگی به مشکلات کارکنان بخشداری مرکزی آرادان با برنامه‌ریزی اصولی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه منصوری در دیدار از بخشداری مرکزی آرادان و گفتگو با فرماندار این شهرستان به میزبانی بخشداری درباره اولویت‌های استانداری در این بخش، بیان کرد: رسیدگی به مشکلات کارکنان بخشداری مرکزی آرادان با برنامه‌ریزی اصولی در دستور کار است و با همکاری فرماندار محترم امیدواریم برای برچیده شدن دغدغه‌های مطرح شده اقدام‌های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه سیاست دولت ارائه باکیفیت خدمات در کنار چابک‌سازی اداره‌های دولتی است و باید کارکنان بخشداری‌ها باانگیزه مضاعف در خدمات رسانی به اقشار مردم بکوشند، افزود: اجرای طرح‌های خلاقانه و نوآوری در انجام امور در اولویت کاری کارکنان بخشداری‌ها بوده و این عزیزان تا می‌توانند به دنبال یادگیری و افزایش مهارت در پیشبرد مسئولیت‌ها باشند.

رفع مشکل کمبود نیروی انسانی

فرماندار آرادان نیز در این دیدار با بیان اینکه مشکلات اداری فرمانداری و بخشداری‌های آرادان به طور کامل مشهود است و مسئولان ارشد استان برای گره گشایی از این مشکلات، نگاه ویژه به این شهرستان داشته باشند، گفت: مشکلات اقتصادی ماه‌های گذشته، در افزایش قیمت تجهیزات ساختمانی تأثیر گذار بود و کمبود اعتبار یکی از چالش‌های اساسی در تکمیل نشدن ساختمان جدید فرمانداری آرادان است.

مجتبی بور بور با بیان اینکه در یکسال گذشته استانداری نگاه ویژه برای ساخت ساختمان جدید فرمانداری آرادان داشتند که امیدواریم هرچه سریع‌تر این ساختمان تکمیل شود، بیان کرد: کمبود نیروی انسانی و مشکلات زیرساختی از دیگر مشکلات فرمانداری آرادان است که امیدواریم مسئولان برای رفع این دغدغه اقدام کنند.

علی لهُردی، بخشدار مرکزی آرادان نیز با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی و مشکلات زیرساختی از مشکلات همیشگی بخشداری مرکزی آرادان است که باید با برنامه‌ریزی اصولی برای رفع این چالش اقدام شود، گفت: فرسودگی ابزار کار همواره باعث تأخیر در ثبت و ارسال به موقع مکاتبات می‌شود و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در چارچوب قانون و اختیارات برای رفع مشکلات مطرح شده اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار