به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، امامی گفت: هنگامی که بانک مهر ايران کار خود را آغاز كرد، زمان قابل توجهي سپري شد تا بانك معرفي شود. تيم جديد مديريتي كه از انتهاي سال ۱۳۹۵ فعاليت خود را آغاز كرد، در معرفي بانك قدري متفاوت ظاهر شد و بانك را بهسرعت به جامعه هدف خود معرفي كرد. اين موضوع باعث شد بانك با حجم زيادي از افتتاح حساب و تقاضا مواجه شود.
وی اظهار کرد: امروزه همه متوجه خدمات بانک مهر ایران شدهاند و اکنون در مناطق خیلی محروم نيز خدمات ارائه ميکند. اين كار هم از طريق نهادهاي حاكميتي كه در حوزه اشتغالزايي فعاليت ميكنند ارائه ميشود و هم مستقيم به خود مردم كه اين حق انتخاب را داشتهاند تا خدمت آسانتر و ارزانتر دريافت كنند و نيازهاي خود را از اين بانك تأمين كنند. بانك از اين جهت كارنامه مطلوبي دارد.
امامی گفت: متوسط رشد سه سال گذشته منابع بانک نزدیک به ۷۰ درصد در هر سال بوده است. بهطور کلی منابع بانک در انتهای سال ۱۳۹۸ نسبت به انتهاي سال ۱۳۹۵ نزديك به ۳۰۰ درصد رشد داشته است. قدر مطلق منابع بانك كه امروز به بيش از ۳۳۰هزار ميليارد ريال رسيده، نشات گرفته از تفكر جديد مديريتي بوده كه حاكم شده است. تنها در مدت ۴ ماه گذشته از سال جاري نزديك به ۱۵ درصد رشد منابع را تجربه كرده ايم.
عضو هیات مدیره بانک مهر ایران همچنین گفت: اصول حرفهاي باعث شده در اين بانک نسبتهاي مختلف نيز رعايت شود. بانک رويکرد پرداخت تسهيلات را بر مناطق محروم متمركز كرده و تسهيلات خود را با رويكرد اشتغالزايي پرداخت كرده است.