کد خبر: ۱۲۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان گفت: خوانش فرازهایی از کتاب‌های ویژه دفاع مقدس و اجرای طرح‌های فرهنگی به طور خاص و ویژه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دستور کار باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهسا شاه‌حسینی یش از ظهر امروز در کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: در تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از شخصیت‌های فرزانه‌ای که کمتر مسؤولان به دیدارشان رفته‌اند، قدردانی شود.

او گفت: نقش و جایگاه بانوان استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس بسیار برجسته است و این عزیزان با رشادت و ایثار در پیروزی حق علیه باطل نقش غیرقابل انکاری داشتند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان اضافه کرد: از تلاش دستگاه‌های اجرایی که در اجرای مصوبه‌های کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در تلاش بودند، قدردانی می‌شود.

شاه‌حسینی بیان کرد: اقدام‌های کارشناسانی که در جلسات شرکت ندارند یا مصوبات را در گام اجرایی قرار نمی‌دهند، رصد و گزارش خواهد شد.

او گفت: خوانش فرازهایی از کتاب‌های ویژه دفاع مقدس و اجرای طرح‌های فرهنگی به طور خاص و ویژه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دستور کار باشد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان افزود: طرح‌های خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی در کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان حال انجام است و از تلاش‌های این عزیزان نهایت قدردانی را دارم.

انتهای پیام/74004/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار