کد خبر: ۱۲۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تصمیم داشتیم سینما روباز شهرکرد را برای استفاده در ایام کرونا احیا کنیم، گفت: مالکیت این مکان با شهرداری است و طی صحبت‌های انجام شده، قرار شد شهرداری، فضای لازم را مهیا کند که هنوز انجام نشده است.

شهرام فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به راه‌اندازی مجدد سینما رو باز پارک ملت گفت: تصمیم داشتیم این مجموعه را برای استفاده در ایام شیوع ویروس کرونا احیا کنیم اما متاسفانه میسر نشد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: مالکیت سینما رو باز پارک ملت در دست شهرداری است و طی صحبت‌های انجام شده، قرار شد شهرداری، فضای لازم را مهیا کند و در اختیار ما بگذارد تا با همکاری انجمن سینمای استان، برای اکران فیلم سینمایی در این فضا اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر فضای لازم و مناسب توسط شهرداری برای این کار فراهم نشده است و به محض مهیا شدن فضا، اکران فیلم را کلید می‌زنیم و تا زمانی که وضعیت جوی اجازه دهد و هوا سرد نشود، ادامه می‌دهیم.

فرجی با بیان اینکه اقدامات ابتدایی فراهم‌آوری فضا برای سینمای رو باز انجام شده و رنگ‌آمیزی باقی مانده‌ است، افزود: مردم در ایام کرونا دچار افسردگی شده‌اند و لازم است برنامه‌ای برای سرگرمی آن‌ها در نظر گرفته شود.

احتمال اکران فیلم‌های مذهبی در ایام محرم و صفر

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اکران رایگان فیلم در فضای باز سرگرمی مناسبی برای این ایام بود که متاسفانه فراهم نشد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت راه افتادن سینمای رو باز در ایام محرم و صفر، فیلم‌های مذهبی برای تماشاگران اکران می‌شود.
انتهای پیام/٦٨٠٣١

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار