کد خبر: ۱۲۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
استاندار خراسان شمالی خبر داد
بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: صفر تا صد پروژه ایجاد شبکه آب غیر شرب جهت استفاده در فضای سبز دانشگاه بجنورد باید تا دو ماه آینده انجام شود که اعتبار یک میلیارد تومانی آن تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی پیش از ظهر امروز در جلسه با مسئولان دانشگاه بجنورد که در محل سالن اجتماعات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه بجنورد شأن استان و کشور است پس باید با نگاه معرفی دانشگاه به کل کشور مشکلات را حل کرد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: صفر تا صد پروژه ایجاد شبکه آب غیر شرب جهت استفاده برای فضای سبز باید تا دو ماه آینده توسط شرکت آبفای استان در دانشگاه بجنورد انجام شود که اعتبار یک میلیارد تومانی آن نیز تأمین خواهد شد.

وی در ارتباط با بازگشایی خیابان قیام نیز افزود: قانون، تکلیف شهرداری را در بحث محدوده شهری مشخص کرده لذا این نهاد باید اقدامات لازم را انجام می‌داد و در ادامه مسئولیت بر عهده مجموعه راهداری استان است لذا این دو سازمان باید سریع‌تر اقدامات حوزه خود را به سرانجام مطلوب برسانند.

شجاعی در خصوص اختلافاتی جهت صدور سند زمین دانشگاه بجنورد با مجموعه راه و شهرسازی گفت: فردا نماینده راه و شهرسازی در اداره ثبت اسناد جهت امضای سند حضور یابد تا پایانی بر حل مشکل چندین ساله این دانشگاه باشد.

گفتنی است در این نشست مقرر شد تا اعتبارات لازم برای محوطه سازی و ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه بجنورد تأمین شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار