کد خبر: ۱۲۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری استانداری سمنان:
سمنان- مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری‌های استانداری سمنان با بیان اینکه تنها ۴۲واحد تولیدی استان با ظرفیت کامل کار می‌کنند، گفت: این میزان دو درصد کل صنایع استان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بندر آبادی شامگاه دوشنبه در نشست کانون‌های هماهنگی صنعت و دانشگاه سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تنها دو درصد واحدهای تولیدی استان با ظرفیت کامل کار می‌کنند، بیان داشت: این استان دارای یک‌هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی است که ۴۲ واحد فقط با تمام ظرفیت خودکار می‌کنند.

وی با بیان اینکه این شرایط نشان دهنده موانع تولید در استان سمنان است، افزود: ۳۷۵ واحد راکد در بخش تولیدات کشاورزی و صنعت استان وجود دارند و ۵۳ واحد نیز به تملک در آمده‌اند.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان گفت: امید است بتوانیم از ظرفیت‌های مثبت دانشگاه و صنعت و اتاق حل مساله، بتوانیم در راستای فعالیت و حل مشکلات این واحدها بهره بگیریم.

بندر آبادی افزود: ۳۱ محور اقتصادی اولویت‌دار از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است که باید آن را به پیش ببریم و در این مسیر فعالیت اتاق حل مساله، می‌تواند تأثیر شایانی در نتیجه مطلوب‌تر داشته باشد.

وی گفت: ستاد حمایت از واحدهای تولیدی در شهرستان‌ها تشکیل شده و ارتقا ظرفیت واحدهای فعال و احیا واحدهای راکد از اهداف این ستادها است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار