کد خبر: ۱۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
امروز قرار است در دومین عرضه اولیه سال تعداد 750 میلیون سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت فولاد هرمزگان جنوب برای اولین بار در بازار دوم فرابورس عرضه شود.
 به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، بعد از عرضه اولیه دیروز سیمان خوزستان در بورس، قرار است فرابورس ایران میزبان دومین عرضه اولیه سال شده و 5 درصد از سهام شرکت فولاد هرمزگان در آن عرضه شود.در این عرضه 750 میلیون سهم معادل 5 درصد از سهام فولاد هرمزگان جنوب با نماد " هرمز" در بازار دوم معاملات واگذار می شود.
 
از این تعداد 350 میلیون سهم برای کشف قیمت و 400 میلیون سهم دیگر برای معامله گران آنلاین در نظر گرفته و محدودیت خرید هر یک از ایستگاه های کاری کارگزاران و هر یک از صندوق سرمایه گذاری (اعم از مشترک و قابل معامله) هم 250 هزار سهم تعیین شده است.
 
همزمان با این عرضه از صبح امروز اختلالاتی در سیستم معاملاتی فرابورس به وجود آمد که مانع از سفارش گیری شد بر این اساس مدیریت بازار فرابورس اعلام کرد که نحوه زمان بندی دوره سفارش گیری و انجام معاملات در بازارهای اول، دوم و اوراق تسهیلات مسکن و ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران به جز صندوق های ETF تغییر کرده و زمان انجام معاملات از ساعت 9 و 46 دقیقه در فرابورس آغاز می شود.
مطالب مرتبط
برچسب ها: بازار ، سرمایه ، معامله
نام:
ایمیل:
* نظر: