کد خبر: ۱۲۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱

به گزارش شفاف، پس از برگزاری مجمع و انتخابات یکم مردادماه که منجر به تغییر ترکیب هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی شد و طی آن به ترتیب محمدرضا مرتضوی، علیرضا مروت‌پور، کاوه زرگران، ولی‌ا... داوودآبادی، میراسلام تیموری، یونس ژائله، محمد میررضوی، مهدی کریمی تفرشی و مهدی معصومی حایز اکثریت آرا شدند و به عضویت هیأت مدیره درآمدند، هیأت مدیره پس از برگزاری چندین نشست و جلسه و به‌دنبال بررسی از بین گزینه‌های مختلف عزیزپور را به‌عنوان دبیرکل جدید معرفی کرد. 

بر پایه این گزارش به نظر می‌رسد روحیه اعتماد به جوانان خوش فکر و متعهد که در  دوران حضور زرگران منجر به نتایج شگرف و کارنامه موفقی شد، کماکان از اولویت‌های انتخاب‌های کانون می‌باشد. 

گفتنی‌ است، عزیزپور مدیریت دولتی در سالیان گذشته، مدیرعاملی چندین شرکت معتبر بخش خصوصی و همچنین عضویت در هیأت مدیره انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، عضویت در هیأت مدیره انجمن صنفی کره گیاهی ایران و دبیری انجمن صنفی صنایع کره گیاهی ایران را در زمره سوابق خود جای داده است و مدیریت نتیجه‌گرا با نگرش کار تیمی از خصوصیات بارز وی بوده به‌طوری که پرانرژی بودن در کنار رویکرد تعاملی باعث شده که از اوبه عنوان مدیری خوشنام در صنعت یاد کنند.

لازم به ذکراست کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی متشکل از 40 انجمن صنفی به عنوان فراگیرترین تشکل صنعت غذا در طول سالهای گذشته جایگاه ویژه ای را درمراجع تصمیم گیری کشور برای خود دست وپا کرده و در نوک پیکان پیگیری مطالبات تولیدکنندگان و تشکلهای صنعت غذا می باشد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار