کد خبر: ۱۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
میزان حمل بار در هرتن کیلومتر درسال ۹۳ با افزایش روبرو شد بطوریکه از ۲۲.۴ میلیارد تن کیلومتر در سال ۹۲ به ۲۴.۴ میلیارد تن کیلومتر در سال ۹۳ افزایش یافت.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از  مهر، مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به رشد ۵۰ درصدی ترانزیت ریلی، گفت: در سال گذشته میزان حمل بار در هرتن کیلومتر ۹ درصد افزایش داشت.
 
محسن پورسیدآقایی با اشاره به رشد ۹ درصدی حمل بار در هر تن کیلومتر، اظهار داشت: میزان حمل بار در هرتن کیلومتر درسال ۹۳ با افزایش روبرو شد بطوریکه از ۲۲.۴ میلیارد تن کیلومتر در سال ۹۲ به ۲۴.۴ میلیارد تن کیلومتر در سال ۹۳ افزایش یافت.
 
وی به رشد ۶.۷ درصدی در تناژ بار حمل شده اشاره کرد و افزود: در سال ۹۲ تناژ بار حمل شده ۳۲.۷ میلیون تن بود که در سال ۹۳ این رقم به ۳۴.۸۸ میلیون تن رسید که بازهم افزایش نشان می‌دهد.
 
مدیرعامل شرکت راه آهن با بیان اینکه در سال گذشته ترانزیت بخش ریلی رشد ۵۰ درصدی داشته است، بیان کرد: باوجود تحریم‌ها رقم ترانزیت ریلی از ۵۳۰ هزار تن در سال ۹۲ به ۸۰۰ هزار تن در سال ۹۳ رسید.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی به ایمنی در بخش راه آهن اشاره کرد و افزود: حوادث بخش ریلی هم در این مدت با کاهش زیادی مواجه شد بطوریکه از ۲۵۱ حادثه در سال ۹۲ به ۱۹۲ مورد حادثه در سال ۹۳ رسیدیم.
 
 

برچسب ها: ترانزیت ، ریلی ، حمل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار