کد خبر: ۱۲۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به افزایش ۶۰ حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری به منظور حفظ سلامتی دانش‌آموزان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: ۴۵۵۶ داوطلب از شهرستان ملارد در آزمون سراسری سال ۹۹ شرکت می‌کنند.

طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار ملارد با اشاره به برگزاری آزمون کنکور سراسری در شهرستان ملارد تحت تدابیر و دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری در این شهرستان انجام گرفت و حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در شهرستان نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافت.

وی افزود: امسال ۴۵۵۶ داوطلب در شهرستان ملارد در کنکور سراسری شرکت می‌کنند که نسبت به آمار سال گذشته ۲۰۰ نفر کاهش داشتیم اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و با هدف حفظ سلامت داوطلبان و جلوگیری از تراکم تعداد حوزه‌های آزمون از ۲۰ حوزه در سال گذشته به ۳۲ حوزه نوبت در سال ۹۹ افزایش داشتیم.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان کرد: حوزه‌ها بعد از هر بار برگزاری کنکور ضدعفونی می‌شوند و سلامت شرکت کنندگان در اولویت اول ما قرار دارد.

رضایی‌فر تصریح کرد: ۲۷۴۳ نفر دختر و ۱۸۱۳ نفر پسر در شهرستان ملارد داوطلب شرکت در کنکور سراسری هستند که ۲۵۰ نفر عوامل اجرایی برای برگزاری مطلوب این آزمون تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ش/م/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار