کد خبر: ۱۲۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

به گزارش همشهری آنلاین فردا رسما لیگ پرماجرای نوزدهم به پایان می‌رسد و تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید خود را مهیای حضور در این مسابقات کنند. اما یکی از دغدغه های اصلی استقلال و فرهاد مجیدی تمدید قرارداد با بازیکنانی است که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال ظرف یکی دو هفته اخیر خبر از توافق با چند بازیکن استقلال برای فصل بعد داده بود. او حتی اعلام کرده بود بعد از داریوش شجاعیان این باشگاه به زودی قرارداد  دو بازیکن تاثیرگذار استقلال را هم تمدید خواهد کرد اما با گذشت چند روز از این وعده همچنان خبری از توافق با بازیکنان استقلال نیست.

خبرها تایید نشده ای از پیشنهادات نجومی دو بازیکن مطرح استقلال به مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد شنیده می‌شود. دو بازیکن تاثیرگذار آبیها در خط دفاعی و خط میانی که فرهاد مجیدی روی تمدید قرارداد آنها اصرار دارد. برای اینکه بدانیم  روند مذاکرات آبیها با این بازیکنان چطور به بن بست رسید بهتر است دلیل آن را در رسانه ای شدن قرارداد دیاباته جست و جو کنیم.

بعد از جنجال منتشر شدن ستاره خط حمله استقلال حالا برخی از بازیکنان استقلال برای تمدید قرارداد خود رقمی نزدیک به شیخ را از استقلال درخواست کرده اند. دیاباته قراردادی به ارزش ۱۵ میلیراد تومان ابا احتساب آپشنها با استقلال دارد و حالا شنیده شده یکی از بازیکنان استقلال که نمایش خوبی این فصل در ترکیب استقلال داشته برای دو فصل، خواهان قرارداد ۲۰میلیاردی شده است.

اگر چه این روزها«میلیارد» آن هیبت گذشته را ندارد اما شهر آنچنان هم شلوغ نشده که جهش‌های اینچنینی در قرارداد بازیکنان فوتبال را شاهد باشیم. شیخ اگر چنین رقمی در استقلال دریافت می‌کند به دلیل سابقه بین‌المللی خود و حضور در سطح اول فوتبال دنیاست. شما که تا همین فصل قبل و حتی اوایل فصل اخیر هم سر نخواستن‌تان دعوا بود. با فوتبال ورشکسته ایران گران حساب نمی‌کنید؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار