کد خبر: ۱۲۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
معاون هماهنگی امور عمرانی آذربایجان غربی گفت: آواربرداری ۹۱ درصد واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده قطور خوی به اتمام رسیده و تاکنون برای احداث واحدهای مسکونی این منطقه، 3 هزار و ۴۴۸ فقره پروانه ساخت صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه آیدین رحمانی در جلسه بررسی روند بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید هماهنگی بیشتری در راستای اجرای طرح‌های بازسازی این منطقه داشته باشند.

وی با اشاره به تامین مصالح مورد نیاز در این زمینه، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی تامین مصالح مورد نیاز مناطق زلزله زده قطور خوی  در دستور کار جدی خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از پرداخت تسهیلات برای مناطق زلزله دیده قطور خبر داد و گفت: با مشارکت و همراهی اهالی منطقه و دهیاران، بخش اعظمی از واحدهای خسارت دیده تا فصل سرما تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

رحمانی اعلام کرد: آواربرداری ۹۱ درصد واحدهای مسکونی این منطقه به اتمام رسیده و تاکنون برای احداث واحدهای مسکونی، 3 هزار و ۴۴۸ فقره پروانه ساخت صادر شده است.

وی افزود: در حال حاضر در بیش از ۵۳ درصد واحدها عملیات آرماتوربندی و ۵۱ درصد عملیات فونداسیون اجرا شده و ساخت ۵۲ واحد مسکونی نیز به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار