کد خبر: ۱۲۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
نماینده ولی فقیه در گیلان:
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امام حسین (ع) احیاگر اسلام راستین در دوره‌ای بود که عده‌ای به دنبال انحراف دین بودند، گفت: جایگاه مداحان به واسطه ترویج فرهنگ عاشورایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی عصر چهار شنبه در همایش کانون مداحان استان گیلان در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری محرم، گفت: امام حسین (ع) در احیاگر اسلام راستین در دوره‌ای بود که عده‌ای به دنبال انحراف دین بودند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه کربلای حسینی پدیده تاریخی است که هیچگاه فراموش نخواهد شد، افزود: از مداحان می‌خواهم جایگاه رفیعشان را با امور مادی تقلیل ندهند.

امام جمعه شهرستان رشت شکل گیری دولت بزرگ در خاور میانه که متشکل از مسلمان مشتاق به مکتب حسینی است خطری بزرگ برای قدرت مندان بزرگ جهانی دانست و افزود: مذاهب جعلی و به دور از خرد همواره به دنبال تعامل سازنده با کشور جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه مکتب و کربلای حسینی با هیچ چیز واقعه دیگری قابل قیاس نیست، تصریح کرد: مداحان در راستای ترویج فرهنگ عاشورا جایگاه والایی و با ارزشی برخوردارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار