کد خبر: ۱۲۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۶
فرمانده لشکر فاطمیون:
فرمانده لشکر فاطمیون گفت: فاطمیون برای جنگ با دشمنان مردم افغانستان آمادگی دارد که بزرگترین آن‌ها داعش است.

فاطمیون برای مبارزه با دشمنان ملت افغانستان آمادگی داردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در روز‌های اخیر اظهار نظر عده‌ای درباره حضور لشکر فاطمیون در افغانستان سبب شد تا گفتگوی کوتاهی با فرمانده لشکر فاطمیون داشته باشیم.

فرمانده لشکر فاطمیون با اشاره به برخی اظهار نظرها در رابطه با حضور فاطمیون در افغانستان گفت: گروه تروریستی داعش مورد حمایت استکبار است که توسط جوانان افغانستانی لشکر فاطمیون درهم کوبیده شد، ولی امروز دوباره با همان حمایت‌های استکباری در افغانستان در حال تقویت است.

وی با اشاره به تجربه موفق این لشکر در مقابله با داعش یادآور شد: جوانان رزمنده افغانستانی در لشکر سرافراز فاطمیون هیچگاه برای جنگ با دولت و مردم کشورشان آمادگی نمی‌گیرند.

وی افزود: این لشکر برای جنگ با دشمنان مردم افغانستان آمادگی دارد که بزرگترین آن‌ها داعش است، داعشی که با حمایت مستکبران در این سال‌ها دستش به خون هزاران شهروند بی گناه افغانستانی آلوده است.

فرمانده لشکر فاطمیون ضمن رد شایعات حضور سازمان یافته رزمندگان فاطمی در افغانستان گفت: اگر خواسته باشند می‌توانند از تجربیات این لشکر استفاده کنند و در آنجا به دولت و ملت افغانستان کمک کنند.

انتهای پیام/ 141

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار