کد خبر: ۱۲۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: کالای قاچاق با ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال امحاء و از ورود آن به چرخه توزیع قانونی جلوگیری به عمل آمد.

حیدر میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با همکاری و حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  و با محوریت اداره اموال تملیکی کالای قاچاق با ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال امحاء و از ورود آن به چرخه توزیع قانونی جلوگیری به عمل آمد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: عمده کالاهای معدوم شده شامل کالای دخانی، انواع لوازم آرایشی قلابی، خوراکی‌های غیر مجاز و البسه دسته دوم بود.

 وی تصریح کرد: سلامت و بهداشت هیچ کدام از اقلام معدوم شده مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی قرار نگرفته بود و برای تمامی کالاها رای بر محکومیت متخلف در شعب تعزیرات حکومتی سطح استان صادر شده بود.

وی ادامه داد: هنگامی که کالای قاچاق وارد بازار نشود تولید کننده و کارگر ایرانی با آرامش خاطر بیشتر نسبت به فعالیت قانونی و با کیفیت اقدام خواهند کرد و بزرگترین آفت و مانع پیش رو برای تولید ملی بدون شک ورود کالا آن هم به صورت غیرقانونی و قاچاق است.

انتهای پیام/3139

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار