کد خبر: ۱۲۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
گروه استان‌ها- استاندار هرمزگان از تدوین و انتشار کتاب عملکرد دولت تدبیر و امید در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان‌های حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی که در نخستین روز هفته دولت و از طریق ارتباط تصویری برگزار شد، اظهار داشت: بهره‌برداری از پروژه های هفته دولت در هرمزگان، نتیجه همدلی و همکاری بخش های مختلف دولت در سطح ملی و استانی و همراهی مردم و بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: این طرح‌ها موجب افزایش رضایتمندی در بخش های مختلف جامعه و رونق بیشتر اقتصادی و سهولت زندگی و فعالیت مردم می‌شود.

استاندار هرمزگان از تدوین کتاب عملکرد دولت تدبیر و امید در هرمزگان خبر داد و افزود: اقدامات دولت تدبیر و امید در هرمزگان، طی دو دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی در دولت های یازدهم و دوازدهم به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

همتی هدف از این اقدام را مستندسازی روند توسعه استان اعلام کرد و بیان داشت: این کتاب یک سند ماندگار از خدمات دولت در شرایط سخت و ویژه اقتصادی است.

وی گفت: سند جامع خدمات دولت یازدهم و دوازدهم در استان هرمزگان در 2 کتاب جداگانه تدوین می‌شود تا مردم و جوانان با خدمات دولت بیشتر آشنا شوند و از سویی این کتاب‌ها به عنوان یک سند ملی و یک الگو برای سایر دولت‌های آینده باقی بماند تا آنها نیز خدمات خود به مردم را گزارش دهند. 

انتهای پیام/864/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار