کد خبر: ۱۲۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
پیوند هنر و صنعت بیمه می‌تواند آحاد جامعه را با ظرفیت‌های این صنعت و مزایای پوشش‌های بیمه‌ای بیش از پیش آشنا کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی، ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان‌کرد: این پیوند تاثیر ‌بسزایی در افزایش آگاهی مردم از مفاهیم بیمه‌ای خواهد داشت و بهره‌گیری از زبان هنر در بیان مفاهیم بیمه‌ای بسترهای خرید بیمه‌نامه در میان عموم جامعه را فراهم می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه رسالت صنعت بیمه، ‌کاهش نگرانی‌های مردم است و اگر دغدغه بیمه را به مساله جدی کشور مبدل کنیم، اطمینان و آرامش در جامعه حکم‌فرما خواهد شد، یاداورشد: صنعت بیمه در ایران، با وجود اثر بی‌نظیری که می‌تواند در کاهش دغدغه‌های مردم داشته باشد، هنوز نتوانسته نظر اکثریت افراد جامعه را به‌سمت خود جلب کند و از رشد مناسبی برخوردار شود.
مدیرعامل بیمه کوثر درباره اهداف شرکت بیمه کوثر از برگزاری جشنواره ملی صنعت بیمه، گفت: باوجود تلاش‌هایی که در سال‌های اخیر برای توسعه این صنعت انجام شده است، هنوز بیمه در کشور ما از جایگاه مناسبی که شایسته آن باشد برخوردار نیست و با توجه به اینکه عرضه گسترده پوشش‌های بیمه‌ای یکی از مهم‌ترین مولفه‌های ارتقا و بهبود سطح رفاه‌ اجتماعی است؛ تنها راهکار برای توسعه و بالا بردن جایگاه صنعت بیمه در کشور، فرهنگ‌سازی مناسب و اطلاع‌رسانی درست است که باعث می‌شود صنعت بیمه در ایران نسبت به سایر کشورها از قافله عقب نماند. مهم‌ترین فعالیت در این راه، تقویت باور بیمه‌ای در هنرمندان است که می‌تواند زمینه‌ساز خلق آثار هنری در صنعت بیمه شود.
مجید مشعلچی فیروزآبادی برگزاری جشنواره صنعت بیمه را با اهدافی همچون آشنا کردن عموم مردم با موضوع بیمه و اطلاع‌رسانی درخصوص فعالیت‌ها و خدمات بیمه‌ای هم‌راستا دانست و افزود: تبدیل ایران به پایگاه فیلم‌های مرتبط با مسایل بیمه و استفاده از جایگاه هنر در پرداختن به موضوع بیمه، تولید آثار فاخر و اثرگذار در زمینه بیمه با هدف زندگی بهتر از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ملی است.
مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه آموزش، اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی مناسب، ارایه خدمت‌های بیمه‌ای براساس نیاز مشتریان؛ جذاب‌کردن پوشش‌های بیمه‌ای و... از جمله فعالیت‌هایی است که می‌تواند باعث بالا رفتن ضریب نفوذ بیمه در کشور شود و هدف‌گذاری افزایش ضریب نفوذ بیمه از ۲.۴ درصد فعلی به 7درصد را به امری شدنی تبدیل کند، تصریح کرد: ارتقای کیفیت زندگی مردم در مقابل حوادث و بیماری‌ها یکی از وظایف فعالان صنعت بیمه است و طرح مباحث بیمه‌ای در قالب هنر نیز، از جمله برنامه‌های دیرینه صنعت بیمه است و اگر هنرمندان به‌صورت مستقیم با مولفه‌های بیمه‌ای سروکار داشته باشند، پیام‌های بیمه‌ای آسان‌تر به مخاطبان منتقل خواهد شد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اگر محصولات بیمه‌ای همگانی شود، جامعه‌ای پویاتر و شاداب‌تر خواهیم داشت، تلاش بیمه‌کوثر و حمایت ما از برگزاری جشنواره ملی صنعت بیمه این است که در بالابردن ضریب نفوذ بیمه سهمی داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: