کد خبر: ۱۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به مطالبات و انتظارات اعضای اتاق خواستار توجه ویژه وزیر تعاون به این بخش شد و گفت: تامین منابع مورد نیاز برای توسعه فعالیت‌های بخش مردمی تعاون طبق قانون یکی از مطالبات اصلی از وزارت تعاون است.
به گزارش تچارت آنلاین و به نقل از فارس، بهمن عبداللهی در نشست صبحانه کاری با علی ربیعی وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در ابتدا با تبریک سال نو و فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) درباره اعضای جدید هیات رئیسه اتاق گفت: پس از انتخابات هیات رئیسه در دی ماه سال 93 شاهد یکی از بهترین همدلی‌ها و وفاق میان تعاونی‌ها بودیم و از طیف‌های مختلف فکری سلایق گوناگون انتخاب شدند.
 
وی افزود: در این دوره اتاق تعاون با همدلی و همزبانی بیشتر میان اعضاء کار خود را آغاز کرده و برای همکاری با وزارتخانه هم اعلام آمادگی می‌کند.
 
رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه نامگذاری سال جدید وظایف بخش مردمی تعاون را سنگین‌تر می‌کند گفت: برای به ثمر رسیدن اهداف هم دوش با دولت آماده همکاری هستیم.
 
وی با اشاره به تعاملات بین‌المللی ایجاد شده در دولت یازدهم گفت: امیدواریم با رسیدن به نتایجی روشن‌تر در مذاکرات بین‌المللی مشکلات برطرف شده و اجرای این ماموریت‌ها در بخش تعاون به شکل شایسته‌ای انجام شود.
 
عبداللهی از وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد تا زمان بیشتری برای بخش تعاون و همفکری با اعضای اتاق اختصاص دهد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اتاق تعاون و لزوم تامین منابع مورد نیاز برای توسعه فعالیت‌ها طبق قانون بسیاری از اتحادیه‌ها و اتاق‌های استانی با مشکلات عدیده‌ای از جمله نقدینگی همراه هستند که امیدواریم وزیر تعاون با توجه به اختیارات قانونی نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند.
 
عبداللهی گفت: همواره طی سال‌های بخش زیادی از اعتبارات مصوب به اتاق تعاونی ایران تخصیص نیافته و امیدواریم در سال جدید با توجه به فضای ایجاد شده بخشی از دغدغه‌های اتحادیه‌ها مرتفع شود.
برچسب ها: تعاون ، وزارت ، علی ربیعی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار