کد خبر: ۱۲۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
به نقل از ایرنا سردار لطفعلی پاکباز افزود: مامورا ن دریابانی در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان مبنی بر قاچاق محموله بزرگ اقلام بهداشتی و پزشکی از مرز آبی "خور زهره" آگاه شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او  اظهار داشت: ماموران دریابانی در یک عملیات برنامه‌ریزی شده شناور مورد نظر رادر آب‌های بندر سجافی هندیجان شناسایی و به یک نقطه ساحلی هدایت کردند.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان در ادامه گفت:در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده ۸۰ کارتن ۲ هزارتایی جمعا" ۱۶۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی که همگی قاچاق و بدون مجوز بارگیری شده بود کشف و ضبط شد.

سردار پاکبازافزود:ماموران دریابانی همچنین درعملیاتی دیگر یک فروند شناور حامل ۲۵ هزار ماسک سه لایه درآب‌های ساحلی استان را توقیف کردند. ارزش ۲ محموله ماسک ۱۸.۵میلیارد ریال برآورد شده است.

او گفت: در این زمینه ۱۲ متهم به قاچاق کالا بازداشت و برای آنان تشکیل پرونده شد.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با تاکید بر تداوم برخورد با کالای قاچاق افزود: در شرایطی که کشور با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، قاچاق دارو و اقلام پزشکی، سنگینی کار کادر درمانی را دو چندان می‌کند از همین رو مرزبانان خوزستان و مدافعان حریم امنیت، با قدرت در کنار مدافعان سلامت ایستاده و اجازه سوداگری به قاچاقچیان اقلام پزشکی و بهداشتی را را نخواهند داد.
 
برچسب ها: توقیف ، شناور ، خلیج فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار