کد خبر: ۱۲۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
فرماندار ازنا:
محمد محمدی‌نژاد گفت: ایستادگی در برابر تحریم‌ها با تکیه بر توان داخلی امکان‌پذیر است و برای شکست دشمن در این بخش باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد.

ایستادگی در برابر تحریم‌ها با تکیه بر توان داخلی امکان پذیر است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «محمد محمدی نژاد» فرماندار ازنا امروز به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکا از تحریم ها برای فشار بیشتر استفاده می کند و در حال حاضر شرایط کشور سخت است و تحریم‌ها به شکلی تنظیم شده‌اند که بتوانند اقتصاد کشور را فلج کنند.

وی افزود: آمریکا از هر اهرمی برای تسلیم کردن ملت استفاده می کند، اما ایستادگی ملت ایران و تکیه بر توان داخلی و همچنین استفاده از ظرفیت ها سبب می شود تا توطئه های دشمنان در تحریم ها بی اثر شود.

فرماندار ازنا تصریح کرد: امروز ایران در مقابل سلطه جویی آمریکا با تکیه بر توان داخلی ایستاده و بدون اتکا و چشم‌داشت به قدرت های دیگر، توانسته است در مقابل استکبار جهانی بایستد.

محمدی نژاد خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه ترفندهای دشمنان، اما کشور در آرامش بوده و با تلاش ها و پیگیری ها می توان مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کرد.

وی با اشاره به افتتاح جاده ازنا - اراک گفت: با بهره برداری از این پروژه، تصادفات در این محور کاهش یافته و ۹ کیلومتر از این مسیر توسط جهاد نصر مرکزی در حال اجراست.

فرماندار ازنا افزود: امسال پروژه خط انتقال و تصفیه خانه آب شهرستان انجام شد و اعتبارات بخش گلخانه، خط انتقال آب و شیلات ازنا حدود ۶۶میلیارد تومان اعتبار داشته که ۱۸ میلیارد تومان دیگر به این امر اختصاص داده شد.

محمدی نژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود: مهمترین مشکل امروز مردم، مشکلات اقتصادی است که بخشی از این مشکل کشوری بوده اما نیاز است نظارت ها در امور افزایش یابد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار