کد خبر: ۱۲۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
مسوول موسسه قرآنی فرهنگی ‌بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) لارستان، گفت: چله ختم حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان مسابقه بزرگ «شکوه قرآن» ویژه ایام عاشورا تا اربعین حسینی به میزبانی لارستان و به شکل غیرحضوری برگزار می‌شود.

احمد نیاوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان ضمن عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: حفظ قرآن و عمل به دستورات آن یکی از شاخه‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای تحقق بخشیدن به آن ، قیام کرد.

وی با بیان اینکه ماه‌های محرم و صفر فرصت مناسبی برای انس هر چه بیشتر با قرآن و عمل به فرامین آن است، افزود: چله ختم حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان مسابقه بزرگ «شکوه قرآن» ویژه ایام عاشورا تا اربعین حسینی به میزبانی لارستان و به شکل غیرحضوری برگزار می‌شود.

مسوول موسسه قرآنی فرهنگی ‌بیت الاحزان حضرت زهرا(س) لارستان با اشاره به اینکه ثواب قرائت آیات قرآن به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام  و علمدار ولایت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هدیه می‌شود، بیان کرد: طرح حفظ موضوعات قرآنی ویژه عاشورا تا اربعین است که به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا به‌صورت مجازی اجرا خواهد شد.

این فعال قرآنی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام رایگان در این مسابقه از طریق مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/UvRhE2m اقدام کنند، خاطرنشان کرد: جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان از طریق پیام‌رسان واتساپ با شماره  ۰۹۲۱۴۰۸۵۲۶۰ در تماس باشند.

وی شرکت در این مسابقه را برای عموم خواهران و برادران بالای 7 سال آزاد اعلام کرد و ادامه داد: مهلت ثبت‌نام در این طرح تا 10 محرم است و از 11 محرم مسابقه شروع خواهد شد.

نیاوند با بیان اینکه به 28 نفر از نفرات برتر هدایای نقدی و به 14 نفر  قاب فرش متبرک حرم امام رضا علیه‌السلام در نظر گرفته‌ شده است، اضافه کرد: این طرح به همت موسسه قرآنی فرهنگی ‌بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) لارستان با همکاری امور تربیتی آموزش‌وپرورش لارستان، فرهنگی اجتماعی شهرداری‌ لار، تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت سپاه لارستان و اداره تبلیغات‌ اسلامی‌ لارستان به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/ س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار