کد خبر: ۱۲۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
فرماندار گناوه:
گناوه - فرماندار شهرستان گناوه گفت: زنجیره تولید گوشت سفید در شهرستان گناوه تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر جمعه در آئین نمادین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان گناوه اظهار داشت: هفته دولت که مزین به نام شهیدان رجایی و باهنر است، فرصت مغتنمی برای همه خدمتگزاران مردم در بدنه دولت و نظام اداری است تا خدمات و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و دولت را صادقانه و بدون اغراق و در همه عرصه‌ها برای مردم تبیین و تشریح کنند.

فرماندار گناوه افزود: امسال هفته دولت با دهه اول محرم مقارن شده و از سوی دیگر با شیوع کرونا و الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های این هفته بر اساس دستورالعمل‌های ویژه اجرا می‌شود.

وی گفت: علیرغم تنگناها و مشکلات اقتصادی اقدامات مؤثر و ارزشمندی در کشور و در شهرستان گناوه با همت و تلاش کارگزاران در بدنه دولت انجام گرفته است و پروژه‌های مختلفی اجرا یا در حال اجرا است.

مهرجو خاطرنشان کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته دولت امسال افتتاح و اجرای ۵۴ طرح عمرانی و اقتصادی با ۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان آغاز شده‌است‌.

وی افزود: از این مجموع ۴۳ پروژه با اختصاص اعتبار ۵۹ میلیارد تومان افتتاح شد و عملیات اجرایی ۱۱ طرح با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان آغاز شد.

فرماندار گناوه با اشاره به دو طرح مهم اقتصادی در شهرستان یادآور شد: با اجرای طرح‌های اقتصادی زنجیره تولید گوشت سفید در شهرستان در حال تکمیل شدن است که هم اشتغال پایدار و هم امنیت غذایی برای شهرستان به ارمغان می‌آورد.

وی گفت: امسال رویکرد ما در تجلیل از کارمندان نمونه آن دسته از کارمندان است که در حوزه مقابله با ویروس کرونا به کادر بهداشت و درمان در مقابله با این ویروس همکاری و تلاش کردند.

مهرجو با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان گناوه در وضعیت قرمز کرونایی است یادآور شد: از همه اقشار مردم شهرستان گناوه درخواست می‌کنیم همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدافعان سلامت و مسئولان را در مقابله با این ویروس یاری کنند.

فرماندار گناوه از زحمات و تلاش‌های همه دستگاه‌هایی که در دوران شیوع کرونا برای حفظ سلامت مردم جهاد گرانه تلاش می‌کنند تقدیر کرد.

در پایان این نشست به صورت نمادین از چند نفر از کارمندان نمونه شهرستان گناوه که در مقابله با ویروس کرونا همکاری و فعالیت داشتند تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار