کد خبر: ۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
رییس اتحادیه تابلو ساز تهران از عدم همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد و گفت: سازمان زیبا سازی باید افراد متخصص و قانونی را برای ساخت و نصب تابلو در سطح شهر به متقاضیان معرفی کند.
به گزارش تجارت آنلاین؛تسنیم نوشت:مهران اشرفی اظهار کرد: طی توافق با شهرداری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقا دانش زیباسازی اعضای اتحادیه برگزار شد و قرار بر آن بود که فعالیت‌های مرتبط با اتحادیه تابلوساز در زیباسازی شهر توسط افراد آموزش دیده و دارای جواز کسب انجام گیرد که این موضوع عملی نشد.
 
وی ادامه داد:سازمان زیباسازی باید افراد دارای صلاحیت را به متقاضیان نصب و ساخت تابلو معرفی کند تا در راستای ساماندهی افراد بدون جواز در مسیر درست قرار گیرد.
 
اشرفی بیان کرد:در حال حاضر سازمان زیباسازی با شرکت‌های تبلیغاتی وارد مذاکره شده و این درحالی است که شرکت‌های تبلیغاتی تابلوساز ندارند و برای رفع نیاز خود به تابلوساز مراجعه می کنند که این خود افزایش حلقه کار و افزایش هزینه را دربردارد.
 
رییس اتحادیه تابلو ساز تهران با اشاره به این که بزرگ‌ترین مشکل صنف تابلوساز حضور افراد دوره گرد و سیار تابلوساز است،یادآور شد:قیمت محصولات اولیه که تماما وارداتی است 30 تا 40 درصد نسبت به اسفند سال گذشته افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد:پلاستیک در چند وقت گذشته در کشور تولید می شد که به دلیل هزینه‌های بالای تولید و شرایط نامناسب تولید پلاستیک مرتبط با این صنف تعطیل شده و در کنار آن تمام دستگاه‌های تولیدی به دلیل قیمت بالای دستگاه‌های با کیفیت اروپایی از کشور چین تامین می‌شود.

 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: