کد خبر: ۱۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱
میانگین مصرف بنزین در هفته منتهی به ٢١ فروردین ماه امسال، به ٦٤ میلیون لیتر نزدیک شد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در بازه زمانی ١٥ تا ٢١ فروردین ماه امسال، با ١٧ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر کاهش نسبت به هفته پیش، به ٦٣ میلیون و ٩٧١ هزار لیتر رسید.
 
در هفته منتهی به ٢١ فروردین ماه امسال، مصرف بنزین کل کشور ٤٤٧ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر بود که در قیاس با هفته پیش از آن (٥٧٠ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر)، ١٢٢ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر کاهش یافته است.
 
بنا به این گزارش بیشترین مصرف این فرآورده با ٧٤ میلیون لیتر به روز پنج شنبه (٢٠ فروردین ماه) و کمترین آن با ٥٨ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر به روز یکشنبه (١٦ فروردین ماه) مربوط می شود.
 
بر اساس این گزارش،از مجموع بنزین مصرفی در بازه زمانی یاد شده، ٢٧ میلیون لیتر آن بنزین سوپر است که از میانگین مصرف روزانه سه میلیون و ٨٥٧ هزار لیتری این فرآورده حکایت دارد.
 
به گزارش ایسنا، مصرف بنزین کشور در 14 روز ابتدای سال جاری در مجموع یک میلیارد و 103 میلیون لیتر بوده است که بیشترین میزان مصرف مربوط به 12 فروردین ماه با رقم 105.3 میلیون لیتر و کمترین میزان مصرف مربوط به 14 فروردین ماه با 65 میلیون لیتر بوده است، مصرف بنزین کشور در 14 روز ابتدایی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک میلیارد و 11 میلیون لیتر بوده کمتر از یک درصد کاهش یافته است.
 
افزایش مصرف بنزین در پاییتخت
 
همچنین میزان مصرف بنزین تهران در این مدت بیش از 84 میلیون لیتر بوده است که در مقایسه با با هفته پیش(٧١ میلیون و ٩٠٠ هزار لیتر)، ١٢ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر افزایش یافته است.
 
بر پایه این گزارش، میانگین مصرف بنزین در این بازه زمانی، ١٢ میلیون و ٨٥ هزار لیتر بود که در قیاس با هفته پیش از آن (١٠ میلیون و ٢٧١ هزار لیتر)، یک میلیون و ٨١٤ هزار لیتر افزایش یافته است.
برچسب ها: بنزین ، پایتخت ، لیتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار