کد خبر: ۱۳۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
امام جمعه کرمان گفت: شهید باهنر چهره‌ای خدوم از دولتمردان جمهوری اسلامی در روزهای سخت مدیریت کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در اختتامیه جشنواره خورشید کویر اظهار داشت: شهید باهنر شخصیتی دانشمند و عالم در حوزه و دانشگاه و چهره‌ای خدوم از دولتمردان جمهوری اسلامی در روزهای سخت مدیریت کشور است.

امام جمعه کرمان بیان داشت: شهادت در کنار همه کمالات خطی ویژه است که نصیب هر کسی نمی‌شود، کسانی که به خط شهادت می‌پیوندند و جان خود را در این راه تقدیم می‌کنند جزو برگزیدگان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ادامه داد: شهید باهنر در بین دولتمردان شخصیتی فوق‌العاده است و وکالت مجلس را داشت و شخصیت وی در مجلس شورای اسلامی وقت آنقدر مهم است که رفتن وی را موجب تضعیف مجلس می‌دانند و خواستار ماندن شهید باهنر در مجلس هستند.

علیدادی‌سلیمانی ابراز داشت: نخست وزیر در اجرا حرف نخست را می‌زد و چهره شهید باهنر در اجرا آنقدر شاخص بود که نخست وزیر شد.

وی عنوان کرد: نیاز به افرادی که مروج معنویت هستند روزبه‌روز بیشتر می‌شود و شهید باهنر نه تنها در شرایط سخت به سوی نسل‌های نو رفت و به تالیف کتاب پرداخت بلکه الان هم به تفکرات افرادی چون شهید باهنر و شهید مطهری نیاز است.

انتهای پیام/80019/ب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار