کد خبر: ۱۳۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:
بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از نظر اعتبارات و نیروی انسانی نیازمند تقویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به تشریح وظایف و رسالت‌های سازمان پرداخت و طرح استقرار روحانی در مناطق روستایی، اعزام مبلغ در مناسبت‌های مختلف دینی و انقلابی، ساماندهی مراکز و مؤسسات قرآنی، راه اندازی پایگاه‌های فرهنگی تبلیغی، ایجاد تعامل با مجموعه‌های فرهنگی و حوزه‌های علمیه، ایجاد تشکل‌های میان‌تخصصی از قبیل شورای هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، کانون مداحان و شعرای آئینی، اتحادیه مؤسسات قرآنی و جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی را از برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد.

وی فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب از جمله احداث خانه‌های عالم را از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای استقرار روحانی و برقراری تعامل مناسب با جامعه هدف از طریق ارائه محتوای آموزشی عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال تدوین دستورالعمل بومی شده ۱۷ بندی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری استان و نظارت و اجرای آن توسط هیئت‌های مذهبی را که در سامانه بیرق ثبت نام شده بودند، یادآور شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به بیان مشکلات مجموعه در حوزه‌های اعتبارات جاری و تملک دارایی و همچنین کمبود نیروی انسانی مجموعه پرداخت.

حجت الاسلام سروستانی حمایت از مراکز دینی با نگاه مردمی سازی را از دیگر سیاست‌های سازمان عنوان کرد و اظهار داشت نگاه اصلی به سیاست اصلی سازمان محوریت مردم در اجرای برنامه‌ها است ولی لازم است اعتبارات حداقلی جهت تقدیر از مراکز فعال و برتر وجود داشته باشد و انتظار داریم در توسعه فرهنگی دینی و عنایت ویژه انجام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار