کد خبر: ۱۳۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با اعلام خبر برگزاری نماز جمعه در تاریخ چهاردهم شهریور ماه با حفظ و رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سومین نماز جمعه مرکز هرمزگان در سال 99 فردا 14 شهریورماه به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس اقامه می‌شود.

در اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنان نمازگزار خواسته شده در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نمازجمعه در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور در مسجد جامع با استفاده ماسک و مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.

صحن و شبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهد شد.

 همچنین هماهنگی بین ستاد و دستگاههای اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه امام سجاد (ع) و دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار انجام شده است.

جهت حفظ سلامتی نماز گزاران از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نخواهد شد.

 ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنان نمازگزار خواست که فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند، زیرا مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. افراد سالخورده نیز به جهت حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنندو همچنین بنا شده است از 25 درصد ظرفیت مسجد استفاده شود. 

 مجموع وقت پیش بینی شده از ابتدای خطبه‌ها تا پایان نماز عصر ۴۵ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/88055

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار