کد خبر: ۱۳۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:
«عبدالله پاکاری» جانبازان را مظهر ایثار و مجاهدت و اخلاص و شجاعت و فداکاری دانست و گفت: جانبازی افتخاری بزرگ است و تحمل درد و رنج ناشی از آثار جراحت و جانبازی اجر و فضیلت دارد و لذا جانبازان شهدای زنده محسوب می شوند.

جانبازان شهدای زنده محسوب می شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان پیش از ظهر امروز  در دیدار با خانواده شهید «فریدون مجنون»، یکی از جانبازان 70 درصدی گیلانی ضمن عرض تسلیت شهادت، با بیان اینکه شهدا و ایثارگران برای حفاظت و صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی جانشان را هدیه کردند،اظهار داشت: ما نیز وظیفه داریم همیشه فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه خویش قرار دهیم و رهرو راه شهدا باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تضریح کرد: جانفشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس به عنوان اسطوره استقامت، وفاداری، صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر انقلاب اسلامی ثبت شده و امروز دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی برای مسئولان است.

وی جانبازان را مظهر ایثار، مجاهدت، اخلاص، شجاعت و فداکاری دانست و افزود: جانبازی افتخاری بزرگ است و تحمل درد و رنج ناشی از آثار جراحت و جانبازی اجر و فضیلت دارد و لذا جانبازان شهدای زنده محسوب می شوند.

«عبدالله پاکاری» با بیان اینکه جانبازان اهداف شهدا را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: در قرآن کریم،آیه‌ای در شان جانبازان به عنوان ادامه دهنده راه شهدا آمده است که می‌فرماید: «در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند و بعضی دیگر در انتظارند.»

وی گذشتن از جان در راه دفاع از دین و وطن را دارای اجر اخروی دانست و تاکیدکرد: امروز خانواده های جانبازان به ویژه همسران که پا به پای دلیرمردان خود، سختی‌های جانبازی را متحمل می‌شوند، به اندازه شهدا و ایثارگران ما عزت دارند.

پیکر شهید فریدون مجنون،جانباز 70 درصد رشتی روز گذشته با حضور جمعی از مردم و مسئولان در گلزار شهدای رشت به خاک سپرده شد.

این جانباز گیلانی در سال 63 در منطقه بوکان بر اثر انفجار از ناحیه دو پا مجروح شد و در 10 شهریورماه امسال پس از تحمل سال ها رنج ناشی از جانبازی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار