کد خبر: ۱۳۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
دبیر برگزاری طرح ولایت مردمی استان اردبیل گفت: دوره طرح ولایت از مهرماه سال‌جاری آغاز می‌شود و مباحث معرفت‌شناسی، انسان‌شناسی، خداشناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست توسط مدرسین دوره تدریس خواهد شد.

امیرحسین عبدالله‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: دوره طرح ولایت از مهرماه سال‌جاری در اردبیل آغاز شده و هر ماه به مدت یک هفته بعدازظهرها برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره مباحث معرفت‌شناسی، انسان‌شناسی، خداشناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست توسط مدرسین دوره تدریس می‌شود.

دبیر برگزاری طرح ولایت مردمی استان اردبیل از رایگان بودن شرکت در این دوره و مراحل پیش ثبت‌نام آن خبر داد و گفت: طرح ولایت همه ساله به شکل کشوری زیر نظر موسسه امام خمینی(ره) در مشهد مقدس به‌مدت ۴۰ روز برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا این طرح به‌صورت استانی برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام تا ۲۰ شهریور

عبدالله‌زاده بیان کرد: داوطلبان طرح ولایت می‌توانند حداکثر تا ۲۰ شهریورماه با مراجعه به وب‌سایت mabnaha.ir نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبین پذیرفته شده جهت انجام مصاحبه نهایی دعوت شده و در صورت موفقیت‌آمیز بودن مصاحبه، مجوز شرکت در دوره طرح ولایت را اخذ خواهند کرد.

دبیر برگزاری طرح ولایت مردمی استان اردبیل تصریح کرد: فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه، متولیان هیأت‌های مذهبی و فرهنگیان می‌توانند در این دوره شرکت کنند و در پایان دوره گواهی معتبر از سوی موسسه امام خمینی(ره) به شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

عبدالله‌زاده گفت: دوره طرح ولایت به‌صورت حضوری خواهد بود اما در صورت بالا بودن میزان پذیرفته‌شدگان در مصاحبه، برای پذیرفته‌شدگان مازاد دوره به شکل مجازی ارائه می‌شود.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۱۸/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار