کد خبر: ۱۳۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد:
اصفهان-سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: مدارس استان اصفهان به غیر از پایه اول ابتدایی در نواحی شش گانه شهر اصفهان، خمینی شهر، فلاورجان و نجف آباد با یک هفته تاخیر بازگشایی می شود.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبات جلسه اخیر ستاد مقابله با کرونا در استانداری اصفهان اظهار داشت: مدارس استان اصفهان به غیر از پایه اول ابتدایی در نواحی شش گانه شهر اصفهان، خمینی شهر، فلاورجان و نجف آباد با یک هفته تأخیر بازگشایی می‌شود.

وی افزود: با توجه به گزارش مفصل ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، ۱۱ شهرستان استان اصفهان در وضعیت قرمز قرار دارند و ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۵ شهرستان هم در وضعیت زرد به سر می‌برند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به عدم وضعیت سفید کرونا در استان اصفهان تصریح کرد: در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا با استناد به بند دو بخشنامه وزرات آموزش و پرورش که در تاریخ دوازده شهریورماه ابلاغ شد و با توجه به وضعیت پرخطر چهار شهرستان اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد و فلاورجان نسبت به بیماری کرونا، مدارس این چهار شهرستان با یک هفته تأخیر بازگشایی می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به آشنایی کلاس اولی‌ها با فضای مدارس، پایه اول در این چهار شهرستان مستثنی است و کلاس اولی‌ها در تمام شهرستانهای استان اصفهان می‌توانند در مراسم بازگشایی مدارس شرکت کنند.

غلامی با اشاره به شیوه نامه ابلاغ شده به مدارس در خصوص حضور دانش آموزان در مدارس گفت: مدارس استان اصفهان با ۵۰ درصد ظرفیت و به صورت چرخشی، نوبت بندی و زوج و فرد شدن با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و با برنامه ریزی شورای مدارس به صورت ترکیبی حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار