کد خبر: ۱۳۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
گروه استان ها-هرمزگان- فرمانده انتظامی استان از کشف محموله 15میلیارد ریالی تجهیزات سرد خانه قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان میناب خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "غلامرضا جعفری" اظهار داشت : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران انتظامی شهرستان میناب حین گشت زنی در محور اصلی ورودی شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا مشکوک شده و سریعا کامیون را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند .

وی با بیان اینکه راننده خودرو هیچگونه مدارک گمرکی ارائه نداد و قاچاق بودن محموله مذکور برای مأموران محرز شد، افزود: در بازرسی از کامیون 11 دستگاه تجهیزات سردخانه شامل 4 دستگاه تابلو برق ،6 دستگاه اپراتور و یک دستگاه کنداکتور سوییت با برند خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه طی هماهنگی با مقام قضائی کامیون به همراه محموله توقیف و راننده بازداشت شد، ارزش ریالی محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 15میلیارد ریال عنوان کرد .

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.--


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار