کد خبر: ۱۳۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
به دلیل کاهش هزینه‌ها، مکان برگزاری مسابقات والیبال در المپیک 2024 تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2024 پاریس اعلام کرد آنها در حال تغییر ورزشگاه میزبان مسابقات والیبال به منظور بخشی از اقدامات برای کاهش هزینه‌ها هستند.

براساس گزارش روزنامه L'Équipe، پاریس 2024 به دنبال تغییر محل به Stade Pierre-Mauroy است. طبق گزارش این روزنامه، مقامات برگزاری بازی‌ها به دنبال کاهش تعداد ورزشگاه‌های مسابقات فوتبال هستند که این ورزشگاه هم یکی از آنهاست که در اختیار والیبال قرار می‌گیرد.

ورزشگاه Stade Pierre-Mauroy که دارای سقف جمع شدنی است پیش از این میزبان رقابت‌های مهم در رشته‌های دیگر از جمله یورو بسکتبال در سال 2015 و فینال دیویس کاپ در سال 2014 بوده است.

براساس گزارش L'Équipe، کمیته برگزاری بازی‌ها تصمیم نهایی خود را تا پایان امسال اعلام می‌کند. تغییر مکان برگزاری والیبال تعجب آور نیست چرا که براساس گزارش دولت که در سال 2018 منتشر شد، هزینه‌ها برای این رویداد فوق‌العاده گران توصیف شده است.

پاریس 2024 که اعتراف کرده ویروس کرونا تا 4 سال دیگر بر روی بازیهای المپیک و پارالمپیک تأثیر خواهد گذاشت سعی دارد بین 300 تا 400 میلیون یورو از هزینه‌ها را کاهش دهد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار