کد خبر: ۱۳۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
وزیر دفاع:
امیر سرتیپ حاتمی با اهدای لوح به خانواده معظم شهدای سلامت از زحمات و جانفشانی‌های مدافعان سلامت تقدیر کرد.

شهدای سلامت همانند شهدای دفاع مقدس از امنیت و آسایش مردم پاسداری کردندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اهدای لوح به خانواده معظم شهدای سلامت از زحمات و جانفشانی‌های مدافعان سلامت تقدیر به عمل آورد.

در متن این لوح آمده است:

شهدای سلامت با ازخودگذشتگی مثال‌زدنی و ایثار جان خود که برگرفته از مکتب سرخ شهادت و راه اباعبدالله (ع) و یاران با وفایش بوده است، جانانه و بدون کمترین درنگی به مقابله با ویروس منحوس کرونا شتافته و جلوی انتشار بیشتر آن را گرفتند تا مردم عزیزمان در رفاه و آسایش زندگی کنند.

شهدای سلامت با شهدای جنگ تحمیلی به سبب اجرای رسالت خود تفاوتی ندارند. این عزیزان همچون شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس برای امنیت و آسایش این مرز و بوم فداکاری کردند و مردم ایران تا ابد قدردان این عزیزان خواهند بود.

یاد و خاطره عزیزانی که در سودای تأمین سلامت انسان‌ها همت خویش را به کار گرفته و در شرایط سخت کنونی که ویروس منحوس کرونا بر جامعه سایه افکنده، مجدانه تا سرحد جان، طبیبانی پاک‌نهاد و نیکوسرشت که عاشقانه به مردم مهر می‌ورزیدند و با همت و تلاش، سعه‌ی صدر، حس نوع‌دوستی و حسن خلق، درد و رنج را از جسم و روح دردمندان می‌زدودند، گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/ 200

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار