کد خبر: ۱۳۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
جوکوویچ پس از اخراج از تنیس اوپن آمریکا
جوکوویچ پس از اخراج از تنیس اوپن آمریکا به دلیل کوبیدن توپ به داور خط: از همه عذرخواهی می‌کنم، این اتفاق یک درس برای من بود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جوکوویچ پس از اخراج از تنیس اوپن آمریکا به علت کوبیدن توپ به داور خط، گفت: وضعیت پیش آمده من را بسیار ناراحت و غمگین کرده است. جویای حال داور خط شدم و خدا را شکر حالش خوب است. وی ادامه داد: شدیدا از استرسی که به او وارد شده متاسفم. واقعا کار اشتباهی بود. نام او را آشکار نمی‌کنم تا بی احترامی نشود.
فوق ستاره تنیس جهان افزود: در خصوص حذف از تورنمنت، باید روی این ناامیدی ایجاد شده کار کنم و این اتفاق را درسی برای رشد و بهتر شدن خود به عنوان بازیکن و انسان ببینم. از تورنمنت یو اس اوپن و همه افراد در رابطه با این رفتارم عذرخواهی می‌کنم. از تیم و خانواده ام برای حمایتشان و از هواداران برای همراهی همیشگی‌شان قدردانی می‌کنم. متشکر و بسیار شرمنده‌ام.
نواک جوکوویچ، مرد شماره یک جهان و بخت نخست قهرمانی دومین گرند سال از این رقابت‌ها اخراج شد. تنیسور صربستانی در آخرین ساعات روز یکشنبه برابر پابلو کارنیو قرار گرفت و در حالی که در ست نخست ۶ بر ۵ عقب بود یک حرکت عجیب کرد. او با توپ به داور خط ضربه زد و باعث آسیب داور شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار