کد خبر: ۱۳۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
عضو شورای شهر تبریز گفت: حقوق کارگران پرداخت نشده و به همین دلیل تا زمان پرداخت حقوق تمامی کارگران شهرداری حقوق اعضای شورا نیز پرداخت نشده و نمی شود، از شهرداری می‌خواهیم حقوق مدیران را نیز منوط به پرداخت حقوق کارگران کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامحسین مسعودی ریحان ضمن تبریک قهرمانی تراکتور اظهار داشت: من در مجلس شورای اسلامی یک روز از حقوق خود را در ماه به تراکتور پرداخت می‌کردم که تقاضا دارم حق جلسه شورای شهر هم یک روز در هر ماه به تراکتور پرداخت شود.

وی اضافه کرد: حقوق کارگران پرداخت نشده و به همین دلیل تا زمان پرداخت حقوق تمامی کارگران شهرداری حقوق اعضای شورا نیز پرداخت نشده و نمی شود، از شهرداری می‌خواهیم حقوق مدیران را نیز منوط به پرداخت حقوق کارگران کنند.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد:  تفاوت شورای شهر فعلی با گذشته در شفافیت است و در برخی مناطق قبل از ارائه پروانه به آن مجوز داده می‌شود.

مسعودی ریحان گفت: مازاد بر تعرفه عوارض محلی از شهروندان  برای طبقات بیشتر پول گرفته می‌شود که لازم است این موضوع  پیگیری شود اگر پرداخت عوارض بیشتر از تعرفه عوارض انجام‌می‌شود پس این موضوع به صرفه است و باید هزینه ها در تعرفه عوارض محلی نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اگر امکانش وجود داشته باشد حقوق مدیران شهرداری و اعضای شورا در راستای شفاف سازی در سایت قرار داده شود چرا که قانونی است.

انتهای پیام/60001

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار