کد خبر: ۱۳۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
رئیس صمت گلستان:
گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با نوسانات دلار و افزایش قیمت نهاده های دامی، ثابت نگه داشتن قیمت مرغ کار دشواری بوده و ممکن است در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طلوعیان ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گلستان اظهارکرد: در توزیع نهاده های مرغ مشکلاتی به وجود آمده و با همت جهاد کشاورزی و امور دام قیمت را ثابت نگه داشتیم.

وی با بیان اینکه نیاز روزانه استان به مزغ بیش از ۶۵ هزار تن است، افزود: با نوسانات دلار و افزایش قیمت نهاده های دامی، ثابت نگه داشتن قیمت مرغ کار دشواری بوده و ممکن است در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم.

طلوعیان توضیح دادکه محاسبه و تصویب قیمت جدید نهاده ها در کارگروه تنظیم بازار در قیمت تمام شده مرغ تأثیر می گذارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با به سهمیه شکر استان اشاره کرد و ادامه داد: سهمیه شکر استان در بخش خانگی در تیرماه هزار و ۴۲۲ تن، در مرداد دو هزار و ۱۳۲ تن و در شهریور هزار و ۴۳۱ تن بوده است.

وی با بیان این که در جذب شکر سهمیه ای در بخش صنعت مشکلی وجود ندارد اما در بخش مردمی مشکلاتی وجود دارد، گفت: مقرر شده بود که شکر به صورت بسته بندی شده و با قیمت هر کیلوگرم هزار و ۷۰۰ تومان در بازار استان عرضه شود اما با توجه به این که این رقم بسته بندی بالا است، درخواست داریم که دوباره مانند گذشته شکر فله ای در بازار توزیع شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار