کد خبر: ۱۳۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: در خطوط دفاع و حمله از عملکرد بچه‌ها راضی بودم و امیدواریم با یک ریکاوری روحی و بدنی به خواسته‌های مدنظرمان برسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد میهن‌دوست با تمجید از حریف اصفهانی خود در دیدار امشب اظهار داشت: ما مقابل تیمی بازی کردیم که از بلوک باشی و نادری دو مربی با تجربه استفاده می‌کرد و چون سال‌ها کنار این دو کارکردم شناخت نسبی داشتم گرچه آن‌ها هم شناخت خوبی از تیم ما داشتند ولی از اشتباهات آن‌ها استفاده کردیم و به برتری دست‌یافتیم که از کار بازیکنان در قالب دفاع و حمله راضی بودم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر با تأکید بر اینکه رقابت‌های متمرکز سختی‌های بیشتری نسبت به لیگ دارد اظهار داشت: بازی‌های این فصل کاملاً متفاوت است و تمامی تیمها برخلاف لیگ که فرصت ارزیابی بیشتری دارند در این دور با تمام قوا به مصاف حریفان خود می‌روند و کار را سخت می‌کنند.

وی در خصوص دیدار فردا شب تیمش مقابل نماینده سمنان هم بیان داشت: این تیم امشب مقابل تیم خوب ساری در وقت اضافه به برتری رسید و با برد و روحیه‌ای مضاعف به مصاف ما خواهد آمد و این کار ما را سخت خواهد کرد ولی امیدواریم با ریکاوری روحی و بدنی به اوج عملکردمان برسیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار