کد خبر: ۱۳۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
مسئول طرح خدمات رسانی به روستاهای کمتر توسعه یافته اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان گفت: پس از وقوع کرونا برای کمک به روستاهای کمتر توسعه یافته استان تقریبا تمامی مدارس روستاهای بالای 20 خانوار را به اینترنت پر سرعت متصل کردیم.

امین پورخداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: پس از شیوع کرونا در کشور استفاده از آموزش مجازی در کشور امری واجب شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته آغاز به پایش روستاهای بالای 20 خانوار استان کردیم، افزود: مجموع کل روستاهای بالای 20 خانوار استان یک هزار و 569 مورد است که در این طرح موفق شدیم یک هزار و 450 روستا را بررسی کنیم.

مسئول طرح خدمات رسانی به روستاهای کمتر توسعه یافته اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان بیان کرد:  حدود 85 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار لرستان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه هستند و از این تعداد حدود 80 درصد به اینترنت دسترسی دارند.

پورخداد با اشاره به اینکه 55 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار لرستان به اینترنت 4G متصل هستند، تصریح کرد: پس از وقوع کرونا برای کمک به روستاهای کمتر توسعه یافته استان تقریبا تمامی مدارس روستاهای بالای 20 خانوار را به اینترنت پر سرعت متصل کردیم.

وی خاطرنشان کرد: 80 درصد روستاهای بالای 20 خانوار لرستان می‌توانند با تلفن همراه به شبکه مجازی جهت آموزش متصل شوند و مابقی نیز با حضور در مدارس می‌توانند به این امکان دست پیدا کنند.

انتهای پیام/85020

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار