کد خبر: ۱۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد تولید نفت خام این کشور بدون توجه به بدترین روند کاهش قیمت نفت از زمان بحران مالی جهانی، حتی بیشتر از آنچه که سال قبل پیش‌بینی می‌شد افزایش خواهد یافت.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، براساس چشم‌انداز سالانه انرژی از سوی اداره اطلاعات انرژی آمریکا که بازوی آماری وزارت انرژی این کشور محسوب می‌شود، تولید نفت خام آمریکا در سال 2020 به روزانه 10 میلیون و 600 هزار بشکه در روز خواهد رسید که یک میلیون بشکه در روز بیشتر از پیش‌بینی‌ها در سال گذشته است.
 
اداره اطلاعات انرژی آمریکا افزود: تولید نفت خام این کشور در سال 2040 قدری کاهش خواهد یافت و به روزانه 9 میلیون و 400 هزار بشکه در روز خواهد رسید که 26 درصد بیشتر از پیش‌بینی‌ها در سال گذشته است.
 
در این گزارش پیش‌بینی شده قیمت نفت برنت دریای شمال که در حال حاضر 56 دلار در هر بشکه است در سال 2025 به حدود 91 دلار در هر بشکه خواهد رسید که 10 دلار در هر بشکه کمتر از سطح انتظارات این سازمان در سال گذشته است.
 
در این گزارش ارزش دلار در سال 2013 به عنوان مقیاس پیش‌بینی در نظر گرفته شده است.
 
اداره اطلاعات انرژی آمریکا افزود: به رغم کاهش قیمت نفت افزایش تولید عمدتا حاصل افزایش تولید نفت ساحلی و به ویژه از میادین نفت شیل خواهد بود.
 
انتظار می‌رود تولید نفت ساحلی در 48 ایالت در سال 2020 به روزانه 5 میلیون و 600 هزار بشکه در روز برسد که 34 درصد بیشتر از پیش‌بینی ها در سال قبل است. این آژانس همچنین پیش‌بینی خود را درباره روند حفاری نفتی در سال جاری نسبت به پیش‌بینی سال قبل سریع‌تر کرده است.
 
در این گزارش آمده است، تولیدکنندگان نفت به اکتشاف و حفاری میادین نفت شیرین که در حال حاضر تحت توسعه هستند، ادامه خواهند داد.
 
انتظار می‌رود همزمان با تداوم توسعه نفت شیل در آمریکا واردات این کشور برای تامین مصرف داخلی کاهش پیدا کند.
 
همچنین اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد که در سال 2020 میلادی 14 درصد مصرف داخلی آمریکا از واردات تامین شود در حالی که در سال گذشته این رقم 26 درصد پیش‌بینی شده بود.
 
اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین پیش‌بینی خود را درباره مصرف گاز طبیعی این کشور در سال 2025 و 2040 نسبت به سال قبل کاهش داد زیرا در سال 2025 مصرف سوختهای مایع و نفت انتظار می‌رود افزایش پیدا کند. براین اساس انتظار می‌رود در سال 2025 تولید گاز طبیعی این کشور یک تریلیون و 300 میلیون متر مکعب کمتر از انتظارات در سال گذشته باشد.
برچسب ها: تولید ، نغت ، میلیون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار