کد خبر: ۱۳۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: چرا 20 درصد حقوق مستمری بگیران و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که هر ساله باید بیش از حداقل حقوق کارگران باشد تاکنون انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 25 شهریور) در مخالفت با غیرعلنی شدن جلسه مجلس اظهار داشت: باید اجازه دهیم همه مردم بدانند که چرا افزایش 20 درصدی حقوق و مستمری محرومین و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که مجلس مصوب کرده بیش از میزان حداقل حقوق کارگران باشد، انجام نشده است.

وی افزو: مردم افزایش حقوق این قشر را به پای آنها می‌نویسند اما اجرا نشده است. این در حالی است که متاسفانه هم این موضوع به نام آنها تمام شده و هم افزایش حقوقی نداشتند؛‌از این دست موارد که قانون اجرا نشده است زیاد داریم.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به قانون شفاف سازی حقوق مدیران و درج رقم دستمزد آنها در سامانه‌ای مخصوص به این موضوع گفت: 4 سال از این تصویب می‌گذرد اما متاسفانه اجرا نشده است. در حالی که دولت موظف بوده این کار را انجام دهد. 

حاجی‌دلیگانی گفت: متاسفانه برخی آئین‌نامه‌های مربوط به قوانین که باید از سوی دولت تهیه می‌شد انجام نشده است. لذا مردم باید بدانند که چرا قانون اجرا نشده و چرا افزایش حقوق مستمری‌بگیران محروم و مددجوی کمیته امداد و بهزیستی عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار