کد خبر: ۱۳۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مازندران که تیمی متشکل از جهادی‌های همیشه پا به کار آماده کرده‌ تا در زمان بروز حوادث، رنج آسیب دیدگان را کمتر کند، می‌گوید؛ از میان ۱۳۰ هزار نفری که در سایت «پاکاریم» ثبت‌نام کردند حدود ۱۰هزار نفر از استان مازندران بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، گروه‌های جهادی همواره در تمام مشکلات نشان دادند که در کنار مردم هستند و آنان را تنها نخواهند گذاشت و این موضوع را در حوادث مختلف از سیل، گرفته تا طوفان و اکنون هم کرونا به اثبات رساندند و با تمام تلاش در خدمت مردم بوده و هستند.

درواقع گروه‌های جهادی سرشان برای کار خیر درد می‌کند  و دست به هر کاری می‌زنند تا همنوعان‌شان در درد و رنج نباشند، که این روزها هم که شرایط کرونایی است اما مشتاق‌تر از گذشته وارد میدان شدند و همچنان هم هستند و در این برهه از زمان بیکار ننشستند و دست روی دست نگذاشتند بلکه گروه گروه شده تا با اقدامات‌شان بتوانند مرهمی بر دل‌های رنج کشیده شوند تا احساس بی‌کسی نکنند.

رضا دهقان مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مازندران که تیمی متشکل از جهادی‌های همیشه پا به کار آماده کرده‌ تا در زمان بروز حوادث، رنج آسیب دیدگان را کمتر کند، در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته که همواره در حال ارائه خدمات به مردم بودیم موضوعی که جالب توجه بوده این است که همواره درحال ارائه خدمات به مردم سیل زده یا زلزله‌زده یا در حال انجام کارهای عمرانی می‌دیدیم انسجامی که باید وجود نداشته است.

وی افزود: در راستای انسجام بیشتر سایت «پاکاریم» راه‌اندازی شده است که افراد علاقه‌مند می‌توانند با اعلام تخصص در این سایت ثبت‌نام کنند از پزشک و پرستار گرفته تا کارهای فنی و سایر..

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مازندران بیان کرد: در این زمینه فراخوان ارسال کردیم که افراد علاقه‌مند در این زمینه نام‌نویسی کنند.

دهقان تصریح کرد: از میان ۱۳۰ هزار نفری که در سایت «پاکاریم» ثبت‌نام کردند حدود ۱۰هزار نفر از استان مازندران بودند.

وی یادآور شد: از زمانی‌ که این سایت راه‌اندازی شده اقدامات به راحتی انجام می‌شود و به راحتی برای انجام اقدامات مختلف از جمله ضدعفونی معابر و سایر اقدامات جهادی که ویژه این برهه از زمان است می‌توان اقدامات لازم را انجام داد.

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مازندران خاطرنشان کرد: از زمانی‌که این سایت راه‌اندازی شده امور لازم سامان‌دهی شد و در راستای انجام اقدامات جهادی خلایی احساس نمی‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار