کد خبر: ۱۳۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از ۲۹ هکتار از اراضی ملی در توکهور هشتبندی خبر داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان، در خصوص اقدامات انجام شده به منظور حفاظت از اراضی ملی در استان، اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق عامه و صیانت از بیت المال با دستور مقام قضایی از مساحتی بالغ بر 29 هکتار از اراضی ملی در توکهور هشتبندی رفع تصرف شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی در دوره تحول دستگاه قضایی و در راستای احقاق حقوق عامه به استناد تبصره 1 ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، این زمین ها با دستور مقام قضایی و توسط یگان حفاظت شهرستان میناب اعاده شده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تأکید بر لزوم برخورد قاطع قضایی با متصرفان اراضی ملی یادآور شد: متخلفان برابر قانون و مقررات تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می‌ماند.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع رسانی مردمی امکان برخورد به موقع با متصرفان را فراهم می‌کند و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

شایان ذکر است: شهر هشتبندی در 65 کیلومتری میناب واقع گردیده و با استان کرمان از طریق شهرستان منوجان هم‌مرز است.

انتهای پیام/861/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار