کد خبر: ۱۳۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ادعای سفیر آمریکا در رژیم جعلی اسرائیل مبنی بر عادی سازی روابط 10 کشور عربی دیگر با این رژیم در آینده نزدیک، گفت: کشورهای مسلمان در دنیا زیاد هستند که همه آنها روابط با اسرائیل را ننگین می دانند و صرفا دو کشور امارات و بحرین بودند که طی اقدامی خائنانه، روابط خود با این رژیم جعلی را علنی کردند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در امارات متحده عربی نیز صرفا امارت ابوظبی است که به این اقدام ننگین تن داده و سایر امارت های این کشور موافقتی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نداشته اند.

یعقوب رضازاده

وی در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام خائنانه امارت ابوظبی و بحرین نسبت به اسلام و فلسطین عنوان کرد: کشور مسلمانی که روابط خود با اسرائیل را علنی می کند دیگر قابل اطمینان نبوده و خائن محسوب می شود به خصوص که ملت های آنها نیز در این تصمیم با سران خود همراه نیستند و آن را محکوم می کنند.

رضازاده ادامه داد: برقراری روابط با رژیم جعلی اسرائیل از خطوط قرمز جمهوری اسلامی است و اقدام کشورهایی که به این اقدام ننگین تن داده اند را به شدت محکوم می کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ادعای فریدمن مبنی بر عادی سازی روابط تعداد دیگری از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را بی اساس خواند و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها صرفا تلاش دارند کشورهای عربی بیشتری را با خود همراه کرده و حضور رژیم صهیونیستی را در منطقه تثبیت کنند اما کوشش آنها بی نتیجه خواهد ماند./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار