کد خبر: ۱۳۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، گفت: خرابی اتوبوس بیابانی عامل بروز ترافیک سنگین شب گذشته در مسیر رسالت به شرق قبل از پل سیدخندان دلیل ترافیک شب گذشته پل سیدخنده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رنجبر، افزود: ساعت ۲۰ سه شنبه یک دستگاه اتوبوس به دلیل نقص فنی خرابی مجبور به توقف در لاین کندروی مسیر رسالت به شرق قبل از پل سیدخندان شد.

وی ادامه داد: توقف این وسیله نقلیه سبب بروز ترافیک سنگینی در این محور گردید و برای مدتی رانندگان عبوری را در ترافیک سنگینی قرار داد.

سرهنگ رنجبر افزود: با حضور به موقع و سریع عوامل منطقه ۷ پلیس راهور، کنترل بار ترافیکی و جابجایی این اتوبوس بیابانی، وضعیت ترافیکی به حالت عادی بازگشت.

وی از رانندگان وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس‌ها خواست، همواره از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نمایند و در صورت احساس هرگونه تغییری در سیستم فنی وسیله نقلیه‌شان در اسرع وقت به مراکز مجاز تعمیرات و نمایندگی‌های خودرو مراجعه نمایند تا عیب یابی انجام شود و در جهت رفع آن اقدام نمایند. همچنین رعایت نکات فنی و بازدیدهای فنی مستمر و متداوم از وسیله نقلیه امری است بسیار حیاتی و مهم که رانندگان گرامی باید به این نکات توجه ویژه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار