کد خبر: ۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
عضو هیات مدیره شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه گفت: با انتشار گزارش های 6 ماهه شرکت‎ها، کارشناسان می‎توانند با دید بهتری گزارش شرکت‎ها را بررسی کنند.
به گزارش تجارت آنلاین، در چنین شرایطی به طور قطع، خطای کمتری در پیشبینی سود شرکتها به وجود می‎آید. بازار سهام در نیمه دوم سال به طور قطع در شرایط بهتری قرار می گیرد چرا که بخش قابل توجهی از ابهام های مورد نظر سرمایه گذاران برطرف شده است.

احسان رضاپور عضو هیات مدیره شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه با اشاره به اینکه شرکت ها در 6 ماه دوم سال در فضای واقع بینانه تری قرار می گرند،گفت:با انتشار گزارش های 6 ماهه شرکتها،  کارشناسان می‎توانند با دید بهتری گزارش شرکت‎ها را بررسی کنند. در چنین شرایطی به طور قطع، خطای کمتری در پیش‎بینی سود شرکت‎ها به وجود می‎آید.

به گزارش سنا،وی با اشاره به اینکه برخی شرکت ها در بازار سرمایه هستند که تولید و فروش آنها ماهیت فصلی دارد،گفت: برخی از این شرکت‌ها می‎توانند در یک فصل کل سود پیش‎بینی شده خود را پوشش دهند.

این کارشناس بازار سرمایه پیش بینی کرد با ثبات اقتصادی کشور در ماه‎های آینده، ظرفیت‎هایی در بازار سرمایه نیز به وجود می‎آید و می‎توان گفت که مقدمات رشد بازار سرمایه فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه مباحثی در حال اجرایی شدن است که قطعا روند بازار سرمایه را متاثر می کند، گفت: هم اکنون بحث‎هایی مطرح است که می‎تواند در نیمه دوم سال بر بازار سرمایه تاثیر بگذارد که از آن جمله می‎توان به کاهش سودهای بانکی، اجرایی شدن طرح خروج غیر تورمی از رکود و مذاکرات هسته‎ای اشاره کرد.

وی با پیش بینی پاییزی پر رونق برای بازار سهام گفت: پیشبینی میشود وقتی وارد فصل پاییز شویم، یکسری از شرکت‎ها که در 6ماهه نخست سال وضعیت مناسبی داشتند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: