کد خبر: ۱۳۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
گروه استان‌ها- استاندار سمنان با تأکید بر لزوم رفع مشکلات پیش روی فعالیت بخش خصوصی در این استان گفت: رفع مشکلات بخش خصوصی مستلزم اصلاح قوانین موجود است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر در شصت و دومین جلسه شورای استانی گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: برخی نواقص و خلأهای قانونی وجود دارد که باید نسبت به رفع آن‌ها برای رونق تولید و اقتصاد اقدام شود.

وی گفت: در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان چالش‌های رابطه دولت و بخش خصوصی احصا و برای تحکیم روابط و تقویت و بهبود آن پیشنهاد‌ها و راهکارهای عملی ارائه می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به فشارها و تحریم‌های اقتصادی حاکم بر کشور از سوی دشمنان گفت: در شرایط کنونی اصلاح قوانین باهدف کاهش مشکلات بخش خصوصی، تولید، صنعت و تجارت و برون رفتار وضع فعلی امری واجب و ضروری است.

آشناگر گفت: قوانین به‌صورت ملی نوشته‌شده‌اند و همین کلی‌گویی سبب شده تفاسیر و برداشت‌های متفاوتی از یک قانون ایجاد شود؛ بنابراین لازم است نسبت به قوانین به‌ویژه در بخش تولید و صنعت بازنگری شود.

وی اظهار داشت: باید در راستای اصلاح قوانین از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید پرداخت پیمانکاران را در اولویت امور قرار دهند بیان کرد: رفع مشکل پیمانکاران و عمل به تعهدات از سوی پیمانکاران باید در دستور کار قرار گیرد.

آشناگر بر حل مشکل موجود در حوزه تخصیص، هزینه کرد و بازگشت حقوق دولتی مکتسبه دریافتی از معادن تأکید کرد.

انتهای پیام/363/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار